Reklamacje

Reklamacja konsumenta

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji

Zgłoszenie reklamacyjne Klient może wysłać na adres e-mail sklep@kenkopolska.pl lub adres Sprzedawcy z dopiskiem „reklamacja”.
Składając reklamację Klient powinien podać imię, nazwisko i adres zamieszkania, datę wydania lub dostawy Produktu, oznaczenie i ilość reklamowanych Produktów, przyczynę reklamacji (opis niezgodności Produktu z umową), datę stwierdzenia niezgodności Produktu z umową, proponowany sposób wykonania reklamacji (żądanie reklamacyjne) lub wypełnić formularz reklamacji dostępny tutaj i dołączenie do go przesyłki.


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Kenko Polska Sp. z o.o.
ul. Energetyczna 1

80-180 Kowale

 

Reklamacja przedsiębiorcy

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji

Przedsiębiorca może złożyć reklamację wysyłając ją na adres email sklep@kenkopolska.pl. lub adres Sprzedawcy z dopiskiem „reklamacja”. Składając reklamację powinien podać nazwę, numer NIP, datę wydania lub dostawy Produktu, oznaczenie i ilość reklamowanych Produktów, przyczynę reklamacji.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien zgłosić reklamację w trybie „Reklamacja konsumenta”.


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Kenko Polska Sp. z o.o.
ul. Energetyczna 1

80-180 Kowale

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl